• Reklamacja

Pliki do pobrania 

Formularz reklamacji towaru
Formularz reklamacji usługi


Wzór gotowy do druku

pakomat.pl Jakub Śmiechowski

ul. Przemysłowa 2

10-418 Olsztyn

BDO 000534245

email: sklep@pakomat.pl

tel.: +48 (89) 5255477

...................................., dnia ...................

 

 

Imię i nazwisko konsumenta (-ów)

....................................................................................

Adres konsumenta (-ów)

....................................................................................

 

 

Reklamacja towaru

 

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ...................................... towar:

 

.............................................................................................................................................................. jest niezgodny z umową.

 

Niezgodność towaru z umową polega na:

 

........................................................................................................................................................................

 

........................................................................................................................................................................

 

Niezgodność towaru z umową została stwierdzona w dniu ..................................................... .

Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach konsumenta żądam:

  • wymiany towaru na nowy na podstawie art. 43d ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta*)
  • nieodpłatną naprawę towaru na podstawie art. 43e ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta*)
  • obniżenia ceny towaru o kwotę ..................................... (słownie: ............................................................................................................) zł. Proszę o zwrot podanej kwoty na konto ............................................................................................................... / przekazem pocztowym na mój adres na podstawie art. 43e ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta*)
  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ............................................................................................................... / przekazem pocztowym na mój adrese na podstawie art. 43e ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta *

 

Jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą oraz nabyłeś produkt w ramach umowy sprzedaży bezpośrednio związanej z Twoją działalnością gospodarczą, zaznacz właściwą odpowiedź:

◯ Oświadczam, że umowa sprzedaży NIE MA dla mnie charakteru zawodowego, który w szczególności wynika z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej.

◯ Oświadczam, że umowa sprzedaży MA dla mnie charakter zawodowy, który w szczególności wynika z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej.

 

Z poważaniem

 

 

.....................................

* niepotrzebne skreślić




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





pakomat.pl Jakub Śmiechowski

ul. Przemysłowa 2

10-418 Olsztyn

BDO 000534245

email: sklep@pakomat.pl

tel.: +48 (89) 5255477

...................................., dnia ...................

 

 

 

 

 

Imię i nazwisko konsumenta (-ów)

....................................................................................

Adres konsumenta (-ów)

....................................................................................

 

 

 

 

Reklamacja w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

 

Niniejszym zawiadamiam, iż w związku z korzystaniem ze Sklepu Internetowego / świadczeniem usług elektronicznych *) przez Sprzedawcę w ramach Sklepu składam reklamację dotyczącą usługi:

Nazwa usługi:

........................................................................................................................................................................

 

........................................................................................................................................................................

 

Opis problemu:

........................................................................................................................................................................

 

........................................................................................................................................................................

 

........................................................................................................................................................................

 

........................................................................................................................................................................

 

........................................................................................................................................................................

 

Z poważaniem

 

 

.....................................

* niepotrzebne skreślić